How خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

منطقه ایوب سلطان برای کسانی که دنبال خرید مسکن یا سکونت در فضایی مالامال از میراث، اصالت دینی و آیین نورانی اسلام هستند، به ویژه کسانی که از خارج ترکیه به این کشور وارد می شوند، فرصتی بی نظیر محسوب می شود؛ زیرا در این منطقه می توانند به مزایایی دست یابند که در مناطق دیگر ترکیه وجود ندارد. مزیت اول قرار گرفتن این منطقه در مرکز شهر استانبول و مجاورت آن با برجسته ترین مناطق توریستی و فرهنگی استانبول همچون فاتح، سلطان احمد و خیابان مشهور استقلال است.

در ایوب چندین دانشگاه سطح بالا با نام‌های دانشگاه بیلگی، کالج خصوصی کمربند دریایی سیاه، کالج کمربورگاز اورگور، کالج طبیعت قرار دارد.

خرید ملک یکی از بهترین و آسانترین روش های سرمایه گذاری در ترکیه است که طی سه سال اخیر از رشد بالایی برخوردار بوده است.

منطقه ایوپ از شمال به دریای سیاه می رسد، از شرق با ساری یر و شیشلی، از جنوب شرقی با کاییتهانه و بی اوغلو، از جنوب با زیتین بورنو و فاتیح، از جنوب غربی با گازی عثمان پاشا و بایرام پاشا و باشاک شهیر و از غرب با منطقه آرناووت کوی همسایگی دارد.

در پروژه ایوب سلطان، آپارتمانهایی با بالکن و تراس، واحدهای دوبلکس و آپارتمانهای معمولی با باغهای بزرگ در این پروژه وجود دارند. فاصله‌ها

برای خرید آپارتمان در ایوب سلطان یا خرید ویلا بهتر است محله‌های این منطقه را به خوبی بشناسید. از این طریق می‌توانید خانه‌ای مناسب سلیقه‌ی خودتان قیمت اپارتمان در ایوب سلطان استانبول پیدا کنید.

سایت تبلیغاتی ماوی اولر هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نماییدطراحی سایت و بهینه سازی سایت: گروه طراحی بست وب امید پروین رو

برو به قسمت قبلی فرصتهای شغلی فرم درخواست اشتغال هدف ما محله ایوب سلطان استانبول برای اشتغال

حرکت جنجالی فتح‌الله‌زاده / مدیر عامل استقلال دست به دامان پولدارها شد!

اولین نفر برای بررسی باشید “خرید ملک در ایوب سلطان” لغو پاسخ

زندگی در استانبول بالاخص محله ایوب به دلیل برخورداری از آب و هوای مساعد، شهربازی‌های بزرگ و مساجد قدیمی و تاریخی بسیار لذت بخش است.

اکنون منطقه ایوب یکی از قطب‌های گردشگری در جهان است که هر ساله بسیاری از مردم با خرید ملک در ایوب سلطان در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.

قبل از هر چیز بد نیست در مورد اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید خانه در استانبول مطالبی بشنوید. سال‌های زیادی است که مردم با خرید ملک در کشور‌های دیگر هم می‌توانند اقامت آن کشور را به دست بیاورند، هم اینکه از مزایای زندگی در آن بهره‌مند شوند. حتی اگر هرگز قصد مهاجرت یا زندگی در کشور دیگری را نداشته باشید، خرید ملک در کشور‌های استراتژیکی همچون ترکیه سرمایه‌گذاری پرسودی است.

خرید خانه در کشور‌های دیگر به مشاوره و تحقیق نیاز دارد. به فرض اگر قصد سرمایه‌گذاری از طریق خرید آپارتمان در استانبول را دارید باید با این شهر، امکانات و شرایط خرید ملک و خانه در آن آشنا باشید.

Report this wiki page